En regnig stockholmsdag

 
Vilken långsam, hemskt samtidigt underbara och alldeles för snabbt. Ja så vill jag beskriva min dag idag. Vaknade sent och bara myste i sängen tills klockan kanske var liite för mycket. Gick upp och åkte till Student consulting och fick lite status på jobbet jag sökt. Jag har alltså åkt tunnelbana och buss idag, jag borde fått ett pris eller något. Åkte hem i alla fall och skulle göra massor och överraska min älskling genom att ha gjort lite finare här hemma i kaoset meen jag somnade i sängen och sov någon timme och vips så var han hemma. Jaja! 
Gick till coop och handlade lite och sen har jag bakat bröd, packat upp lite saker och myst med han jag älskar mest av alla i hela världen! 

Han ligger och sover nu och ska duscha och lite så. Så denna dag har varit så mysig! 
Så varför har denna dag varit dålig då? Jo alltså detta är så sjukt att vara så besatt av någon. Men fy vad jag saknar min häst. Hon är allt för mig, verkligen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?