Att göra kvällen speciell

 
När jag kom hem var jag så trött, eller ja det var jag innan också för jag sov hela tågresan..bra där. Drog mig med släpande steg hem och satt mig i sängen med fiskgryta till middag och en cola. Bläddrade bloggar och gjorde en header till Ida. När älskling kom hem var jag i döende stadie men han käkade och sen drog han med mig ut på en promenad runt en av sjöarna här. Var så mysigt, såg två vilda råttor vilekt jag aldrig gjort förut. Först nu kan jag acceptera att dom är söta, för det var dom. Alla fåglar som bodde där, som var flera hundra, kommer jag nog aldrig kunna acceptera för jag tycker verkligen inte att fåglar är mysiga på något sätt. Äckliga och läskiga. 
 
Vi gick till coop och handlade lite också. Så på kvällen medan jag försökte ta tag i klädkaoset så åt vi kex med ost, brownies med lakrits och även annanasjordgubbar. Svindyra var som men vi var bara tvugna att testa. Dom var små och otroligt saftiga. Dom luktade annanas men jag tyckte det smakade jordgubbar, något mer söta kanske och mycket saftigare. Så otroligt mysigt att lyxa till vardagen med lite sådant och kolla på uppdraggranskning med han jag älskar mest som ligger och sover på min arm i skrivande stund. 
Nu ska jag sova, imorn ska jag inte till Fio eller Uppsala, har inte räknat på hur jag ska klara mig utan min fina häst men det får lova att gå helt enkelt. Har massor att göra! 


Nathalie

Det är så mysigt att gå runt sjöarna! Vet inte hur många gånger jag har gjort det under min uppväxt. :) Och så sprang vi Två sjöar runt typ varje år när vi var små. Såå mysigt! :)
Men blir så grymt irriterad på mig själv som bara kommer ihåg vad ena sjön heter! Det är Råstasjön och den andra sjön.. Fan måste nog googla för annars kan jag inte sova! haha! :P



URL: http://familjennormal.blogg.se


Nathalie

Lötsjön!! Så var det ja! :D
Lötsjön ligger i Sumpan medans Råstasjön ligger i Solna. ;)



URL: http://familjennormal.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?