Att få skratta sig genom dagen

 
Fick ta det lite lugnare denna morgon, så skönt, alltså inre helt förstört trött ikväll. Har mer eller mindre skrattat mig genom hela dagen.  Kört jaguar, åkt mega fort upp till Arlanda och käkat lunch och diskuterat det mesta. Känner att denna dagen har varit bra. Hat försökt få in något slags plugg i huvudet och såklart Fio!
 
Red ut idag och bara busade. Skulle dra på på rakbanan vid bälinge ridklubb och hon fattade helt vad hon skullw göra. Vi kommer till mitten och hon stelnar till lite och nitar. Jag sitter kvar som tur är men jag har väldigt bra balans. Det hoppar upp en ponny på rakbanan. På ena sidan är det en hage till ridskolehästarna men detta var andra sida. Den hoppar förskräckt upp på rakbanan och över till hagsidan och kryper under tråden. Detta var kanske en C eller D ponny! Rider till ridklubben,  detta var rätt sent på kvällen, och får inte tag på någon ansvarig. Pratar med en tjej där som jag tror har privathäst.  Hon säger att dom brukar rymma.. känns ju säkert och bra. Kan uppstå ren livsfara om man skullw dra på riktigt ordentligt och hästen inte är lika snäll som Fio och man inte har lika bra balans som jag har övat upp. Livsfarligt.  Har hört av mig till ridklubben så får vi se vad dom säger! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?