Danskarna

 
Som många vet har jag fött upp guldhamstrar men lagt det lite på is senaste tiden. Nu är jag påväg tillbaka med grymt material, genomtänkta planer och ett burbygge, bättre än någonsin. Jag har inköpt en kille som heter Ernie och är blå dominant spot kh som är på första bilden. En svart lh blå bärartjej som heter Nessie som är på mittersta bilden. Dessa två är från Danmark alltså och jag är så otroligt nöjd med dom. Kommer bli grymt. 
Sen har vi Cocopopz Nisse också, han är ju inte dansk i och för sig men väldigt söt och lika ny som dom andra. Han är min favoritfärg och rex jag kunde liiksom inte inte ta hem honom. Så han är albino mörkörad rex lh. Ögongodis och snällare än snällast och även han kommer passa så otroligt bra in här. 
Mer info kommer och mer (läs: finare) bilder kommer att komma när vi kommit lite iordning här i lägenheten och burbygget! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?